سفارش تبلیغ
صبا ویژن

موتور دانکر

موتور دانکر چیست؟

یکی از مهم ترین و اصلی ترین تجهیزات و قطعات مورد نیاز برای درب های اتوماتیک، موتور و اپراتور آن می باشد که ارتباط مستقیم با نحوه عملکرد درب و میزان روان بودن باز و بسته شدن آن خواهد داشت.

به همین دلیل برندهای مختلفی به طراحی و تولید این موتورها پرداخته اند که موتور دانکرآلمان در بالاترین سطح کیفیت نسبت به سایر رقبا قرار گرفته است.

این موتور دارای سیستم عملکردی الکترومکانیک بوده و چرخ دنده های به کار رفته در آن از جنس کربن می باشند. علاوه براین، متریال استفاده شده در تولید و ساخت سایر قطعات جانبی در این موتور کیفیت مطلوبی داشته و به همین دلیل این موتور قادر به کنترل درب هایی با وزن های سنگین می باشد.

علاوه براین، از بهترین ویژگی های موتور دانکر آلمان می توان به پشتیبانی از ترددهای نسبتا بالا اشاره نمود و از آن در ورودی ساختمان های تجاری و مراکز خرید با تردد بالا از این موتورها استفاده میشود.

 

 

 

 

انواع موتور دانکر

موتورهای تولید شده توسط برند دانکر آلمان از نظر مشخصات فنی شباهت زیادی به هم داشته و می توان گفت تنها تفاوت آنها در اندازه و ابعاد و میزان ولتاژ و آمپر ورودی آنها می باشد. از رایج ترین و پرکاربرترین موتورهای دانکر می توان به دو گزینه زیر اشاره نمود:

  • موتور با ابعاد 63*55
  • موتور با ابعاد 63*25

لازم به ذکر است که با افزایش اندازه و ابعاد موتور قیمت آنها افزایش پیدا می کند. علاوه براین، هر چه موتور بزرگتر باشد، به همان نسبت قدرت تحمل بالاتری خواهد داشت و درب هایی با وزن های سنگین تر را می تواند کنترل کند.

در انتخاب هر یک از این دو مدل لازم است ابتدا به وزن درب و میزان تردد در محیط توجه نمود و بر همین اساس گزینه مناسب را خریداری کرد. لازم به ذکر است از بهترین مدل های این موتورها می توان به GR63SX55 اشاره نمود که میزان ولتاژ مورد نیاز آنها 24 ولت و آمپر 4.9 آمپر می باشد.

 

 

 

 

قیمت موتور دانکر

در تعیین قیمت موتورهای مورد نیاز برای درب های اتوماتیک گزینه های متعددی نقش دارند و بر همین اساس نرخ های آنها افزایش و کاهش پیدا می کند

یکی از مهم ترین فاکتورها در قیمت گذاری موتور دانکر آلمان اندازه و ابعاد دستگاه می باشد که هر چه بزرگتر باشد، بدون شک قیمت آن نیز افزایش پیدا خواهد کرد

علاوه براین، این موتورها همگی محصول کشور آلمان بوده و به همین دلیل نوسانات بازار ارز به شدت بر قیمت آنها تاثیرگذار است. برای استعلام قیمت پیشنهاد می کنیم با کارشناسان نوین دُر تماس بگیرید.