سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کراتینه مو

تغییرات فصلی،استفاده بیش از حد از لوازم حرارتی مثل اتو های مو،براشینگ های زیاد،دکلره ورنگ کردن مداوم موهاو استفاده از شامپو های نامناسب با جنس موی شما و همچنین رژیم غذایی نا سالم از جمله مواردی است که باعث ایجاد خشکی و آسیب دیدگی بالای مو های شما میشود.

در این حالت میتوان گفت که کراتین میتواند یکی از روش های درمانی مناسب برای از بین بردن خشکی مو ها شما باشد.در واقع کراتین با نقش حفاظتی که بر روی ساقه مو داشته از مو حفاظت کرده و باعث تقویت و درخشندگی مو های شما میشود

کراتین چیست و چه کارهایی بر روی مو های شما انجام میدهد؟

همانطور که میدانید کراتین یکی از مواد محبوب صنعت مو و زیبایی است که طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده است.

بسیاری از متخصصان این حوزه استفاده از کراتین مو راپیشنهاد میکنند چرا که این عمل باعث تقویت رشد مو وهمچنین درخشندگی و زیبایی مو های شما میشود.

در واقع کراتین به عنوان یک ماده ی تقویتی برای رشد موهای شما بوده و پروتئین مهمی است که در پوست،مو و ناخن های شما موجود دارد.

این نوع درمان مو در واقع یک درمان موقتی است و شما با کراتینه کردن مو هایتان آنها را برای مدتی درخشان ، زیبا و خوش حالت میکنید.

در واقع استفاده از کراتین به صورت یک ترمیم کننده برای مو های آسیب دیده عمل میکند و این میتواند یکی از علل تمایز با سایر مواد برای داشتن مو هایی سالم وسلامت باشد.

این محصول در واقع بر روی انواع مو اثر گذار بوده و بیشتر به منظور صافی ،تقویت و سلامت مو ها انجام میگردد.

آیا محصولات کراتین و درمان کراتین می توانند به موهای من آسیب برساند؟

 متخصصان ما در سالن زیبایی مونا صالحی استفاده مکرر از مواد کراتینه را توصیه نمیکنند.چرا که استفاده بیش از حد آن باعث صدمه به مو های شما میشود.

دلیل این نگرانی هم میتواند این مساله باشد که گرمای زیاد بر روی مواد کراتینه باعث آزاد سازی گاز فرمالدهید (ماده اصلی کراتینه که باعث صافی مو میشود)شده وبسیار خطرناک است.

توصیه ما به شما این است که عملیات کراتینه را حد امکان در خانه انجام ندهید چرا که این کار مستلزم مهارت خاصی بوده و اگر به درستی انجام نشود موجب ریزش مو و خطرات دیگری میشود.