سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اکستنشن مو

اکستنشن چیست؟

اگر موهای کوتاه و یا موهای کم پشتی دارید کافی است با اکستنشن مو ، موهای بلند تر و پر پشت تری برای خود ایجاد کنید . این موهای جادویی به شما ظاهری متفاوت تر و زیبا خواهد داد.

هر فردی علاقه مند است که موهای پر پشت و زیبایی داشته باشد و همانطور که همه می دانید مو در ظاهر شخص تاثیرات  چشمگیری دارد.

بعضی از خانمها که موهای کوتاهی دارند و زمان و همچنین تحمل کافی برای بلند شدن طبیعی مو های خود را ندارند ،خیلی راحت و بدون دردسر میتوانند با اکستنشن مو خود به هر اندازه و هر شکل و هر رنگی که بخواهند در عرض یک روز استایل موهای خود را تغییر داده و ماهها و سالها برای بلند شدن موهایشان انتظار نکشند.

از آنجایی که مو های پر پشت در زیبایی افراد خیلی تاثیرگذار است ،افرادی که دارای مو های کم پشت و بی جان هستند میتوانند با انجام یک اکستنشن مو مناسب حجم کافی را به مو های خود برگردانده و زیباتر شوند. ما در سالن زیبایی مونا صالحی با به کار گیری متخصصین این امر در تلاشیم تا آنچه که باعث رضایت شماست را به شما هدیه ببخشیم.

تا اینجا توضیح داشتیم بر اینکه اکستنشن چیست و برای چه کسانی لازم و مناسب بوده و حالا در این مرحله ممکن است برای شما عزیزان یک سوال مهم پیش بیاید!

اکستنشن طبیعی 

منظور از اکستنشن طبیعی همان موهای طبیعی انسان است ،استفاده از مو های کوتاه شده افرادی که علاقه ای به مو های بلند ندارند. تجارت موهای طبیعی بیشتر از کشور هند بوده همانطور که می دانید خانمهای هندی موهای بلند و سالمی دارند.

موهای طبیعی وقتی در بین موهای شما اکستنشن می شود اصلا قابل تشخیص نیستند و حالت طبیعی مو را به هم نمی ریزند و خیلی سبک و راحت در لابلای موهای شما قرار می گیرند  و تضمین میکنیم هیچ سنگینی در سر خود احساس نخواهید کرد.

حتی میتوانید هنگامی که قصد رنگ کردن موهای خود را دارید موهای اکستنشن شده را هم به راحتی رنگ و مش و هایلایت کنید و موهایی زیبا و یکدست داشته باشید، استفاده از سشوار و اتوی مو در موهای طبیعی راحت تر است و بسیار زیبا همراه موهای خودتان حالت می گیرد  چون موهای خودتان رشد طبیعی خود را خواهند داشت امکان اینکه موهای اکستنشن شده کمی جابجا شود و یا شل شود هست  ولی ترجیحا بهتر است هر 3 تا 6 ماه برای ترمیم و چک کردن به آرایشگر خود مراجعه کنید .

آیا اکستنشن کردن به مو و پوست سر ما آسیبی میرساند ؟

درجواب باید گفت در صورتی که از موهای طبیعی برای اکستنشن کردن استفاده کنید هیچ آسیبی به موها و پوست سر شما نخواهد رسید.