سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شینیون مو

شینیون مو یکی از رایج ترین و پرطرفدارترین مدل‌ها و آرایش مو در دنیا است. به طور کلی شینیون یعنی جمع کردن آن‌ها با مدل‌های مختلف در پشت سر. در گذشته شینیون مدل‌های مختلفی نداشت و به همین دلیل جزو هنرهای آرایشگیری به شمار نمی‌رفت. اما امروزه این نوع آرایش مو به عنوان یک هنر و تکنیک در حرفه آرایشگری شناخته می‌شود. حتی برخی از افراد فعال در آرایشگاه‌ها به صورت تخصصی در این حوزه فعالیت می‌کنند. در این مقاله، تیم منا صالحی قصد دارد توضیحاتی در مورد این روش آرایش مو ارائه دهد.

شینیون موی دخترانه

تنوع مدل‌های شینیون باعث شده است که برای گروه‌های سنی مختلف کاربرد داشته باشد. حتما شما هم در مراسم‌ها و جشن‌ها دختران کوچکی که شینیون کرده‌اند را دیده‌اید.

برای شینیون کردن موهای دختران می‌توان از مدل‌های دم اسبی استفاده کرد. این مدل شینیون مو برای دختران جذاب است و کاملا با سن آن‌ها سازگار است.

البته مدل‌های شینیون دیگری نیز برای دخترها کاربرد دارد. استفاده از گل سرها و سایر زیورآلات مو، زیبایی شینیون و چهره دخترها را دوچندان می‌کند. حتی یک روبان ساده در کنار شینیون، جلوه بیشتری ایجاد خواهد کرد.

شینیون موی عروس

یکی از کلیدی‌ترین نکات آرایشی در زیبایی عروس مدل آرایش و شینیون موهای اوست. شینیون یکی از پرطرفدارترین مدل‌ موها برای عروس‌هاست. تنوع مدل، زیبایی و تناسب با انواع چهره و لباس مهم‌ترین دلایل پرطرفداری این مدل مو به شمار می‌رود.

مدل مو باید با چهره و لباس عروس هماهنگ باشد. همچنین باید راحت و محکم باشد. عروس‌ها در شب عروسی خود تحرک زیادی دارند. بنابراین مدل موهای آن‌ها باید به گونه‌ای باشد که هنگام رقص یا حرکت باز نشود. شینیون این ویژگی را نیز دارد.

نکته قابل توجه این است که شینیون مناسب مو در مراسم‌های مختلف عقد و حنابندان و عروسی کاملا متفاوت است. آرایشگران حرفه‌ای برای هرکدام از این مراسم‌ها از مدل‌های جدید و خاصی استفاده می‌کنند.